netaforever.blogg.se

Vad jag gör

Publicerad 2015-08-07 01:05:14 i Allmänt,

Jag har inte bloggat i ett helt jävla år!:O anledningen är för att jag har haft fullt upp med saker att göra och det, så jag har bara inte kunnat göra det, MEN jag ska börja blogga igen nu! jag har också youtube konto där jag videobloggar och laddar upp allt möjligt men mest videobloggar. Jag gymmar också nu och började göra det för ca 2 månader sen:) jag tänker visa er bilder senare i framtiden på resultatet:) jag har faktiskt gått ner jävla mycket eller jag tror att man säger så när man går ner 8 kgn. Jag vägde förut innan jag började ätta nyttigt o gymma 82 kg men nu väger jag 74 kg och det är bra. Jag tar bort mycket fett och skaffar mycket muskler. Förresten så har jag semester nu så jag har tid med att blogga. Men en sak ni behöver veta är att jag funderar nu allvarligt på att sluta mitt jobb. Jag sökte fan också sen anmälan till en utbildning men jag ligger som reserv nu:( jag trodde att jag hade mer tid på mig men nej då, det hade jag inte! dumt av mig! jaja finns inget att göra än att bara hoppas att jag kommer in så jag slipper mitt jobb. Det är inte så att det är jobbigt att jobba i det jobbet jag har nu men jag vill börja på ett nytt och lönen är inte världens bästa precis. Jag vill jobba som personlig assistent:) skönt jobb alltså! men det beror ju på vem man jobbar med också. Nu har jag skrivit så jävla mycket så jag tänker sluta nu och spara mig själv tillsvidare:) 
 
Där jag är AKTIV just nu är i youtube, facebook och här i bloggen. 
 
Bye Bye mina kära läsare så ses vi nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela